Методоб’єднання

ПРАЦЮЮТЬ МЕТОДИЧНІ ОБ’ЄДНАННЯ

Понад 45 років Харківський державний автотранспортний коледж є базовим серед вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації області.

Відповідно до положення про базовий коледж з метою організації роботи, спрямованої на підвищення кваліфікації викладачів, інших працівників наказом голови ради директорів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Харківської області з числа найбільш досвідчених і авторитетних викладачів призначаються голови обласних методичних об’єднань.  Нині активно працюють 31 методичне об’єднання,  11 з яких очолюють викладачі коледжу та в яких представлено 45 навчальних закладів ВНЗ I-II рівнів акредитації.

Головною метою роботи методичних об’єднань є узагальнення, вдосконалення та обмін педагогічним досвідом роботи керівників та викладачів, запровадження сучасних ефективних інформаційно-комунікаційних технологій навчання, вивчення інноваційних методів контролю та їх впровадження, аналіз викладацької діяльності педагогів.

В рамках функціонування обласних методичних об’єднань проходять брейн-ринги з економічних дисциплін (голова Шаульська С.В.), з креслення; виставки технічної творчості студентів; олімпіади з математики (голова Кандибальська Л.І.), інформатики та обчислювальної техніки , креслення, історії України, технічної механіки, електротехніки, зарубіжної літератури, іноземної мови;   науково-методичні та науково-практичні конференції з фізики, з охорони праці та безпеки життєдіяльності (голова Міщенко І.В.), з екології; круглі столи; конкурси «Кращий викладач»; серед студентів  «Кращий за фахом» (голова Гаврилов М.М.), «Кращий автомеханік» (голова Коротій В.О..); фестиваль української пісні; міжнародні конкурси з української мови ім. П. Яцика, та мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка, олімпіада з української мови (голова Дюкар К.В.).

Варто зазначити, що в об’єднаннях цінують педагогічний досвід викладачів, адже це-своєрідний підсумок роботи за тривалий період часу. Тому  під час засідань члени об’єднань особливо уважно знайомляться  та узагальнюють  досвід своїх колег. Висновки про це стають  підставою для атестування педагогів, підвищення кваліфікаційних категорій, зокрема при присвоєнні педагогічного звання «викладач-методист».

За підсумками роботи кращі голови обласних методичних  об’єднань та викладачі, які брали  активну участь в організації та проведенні засідань нагороджуються грамотами і відзначаються подяками.

Методист базового коледжу Т.В. Бадуліна  та секретар Ж.В. Стеценко – координатори й організатори роботи методичних об’єднань.


Наказ про затвердження голів методичних об’єднань


ГОЛОВИ ОБЛАСНИХ  МЕТОДИЧНИХ  ОБЄДНАНЬ 2019-2020н.р.


План роботи другого засідання обласних методичних об’єднань

План роботи першого засідання обласних методичних об’єднань


Перше засідання обласного методичного об’єднання викладачів української мови


ХІХ обласна науково-практична конференція

Заявка на участь в обласному конкурсі ВНЗ 1-2 рівнів акредитації „Економічний брейн-ринг”


Керівнику навчального закладу

ІІ РЕГІОНАЛЬНА НАУКОВО ПРАКТИЧНА СТУДЕНТСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ «PRAСTІСЕFEST-2019»


Обласний конкурс-презентація «Пейзаж після мору: голодомор із перспективи мистецтва»

22 листопада 2019 р. на базі Харківського державного автотранспортного коледжу в межах засідання Обласного методичного об’єднання викладачів української філології відбувся перший Обласний конкурс-презентація інтегрованих науково-пошукових і творчих мініпроєктів студентів і викладачів «Пейзаж після мору: голодомор із перспективи мистецтва», присвячений Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій.

Пілотування інноваційного формату представлення позитивного досвіду взаємодії представників студентства й педагогів ініційовано Обласним методичним об’єднанням викладачів української філології ЗВО Харківщини (голова – К. В. Дюкар) та реалізовано зусиллями циклової комісії «Мови та літератури» Харківського державного автотранспортного коледжу (куратор – А. О. Кузнєцова).

Захід із формально-змістового погляду є унікальним як для Харківського державного автотранспортного коледжу, так і області загалом, оскільки передбачає не лише науково-дослідницькі студії студентів і їхню активну взаємодію із викладачами-кураторами, а й дає змогу талановитим представникам коледжів і технікумів оправити свої мистецькі задатки. Окрім того, проєкт спрямований на поступове адаптування роботи викладачів української мови та літератури різнопрофільних закладів вищої освіти, що здійснюють підготовку молодшого спеціаліста в Харківській області, до науково-пошукової, мистецької й інноваційної діяльності в межах імплементації студентоцентрованого підходу, передбаченого законом «Про фахову передвищу освіту».

Роботи студентів і викладачів, присвячені осмисленню подій Голодомору 1932–1933 рр. у творах мистецтва, були розподілені за чотирма номінаціями, за перемогу в яких змагалися представники близько двох десятків ЗВО, що здійснюють підготовку молодшого спеціаліста в Харківській області.

Перемогу в номінації мінідосліджень за темою: «Психічна поразка національної геніальності перед Голодом: міф чи реальність?» здобули представники Харківського державного автотранспортного коледжу – Обозний Ілля, Разін Кирило (57 конкурсних балів).

Найкращими в межах номінованих відеоробіт за темою: «Трагічні етюди Голодомору» виявилися представники одразу двох навчальних закладів: Хайло Тетяна з Комунального закладу охорони здоров’я «Вовчанський медичний коледж» (55 конкурсних балів) і Новикова Анна з Обласного комунального закладу «Харківський вищий коледж мистецтв» (55 конкурсних балів).

Гордійчук Денис – студент Державного вищого навчального закладу «Харківський коледж транспортних технологій», здобув перемогу в номінації мистецьких студій «Селянин поміж хрестом і мечем» (39 конкурсних балів).

Із-поміж багатьох фотопроєктів, представлених у номінації «Жити заборонено», із 39 конкурсними балами перемогла Нечепоренко Альона – представниця Державного вищого навчального закладу «Харківський коледж будівництва, архітектури і дизайну».